انواع جرثقیل دستی

۱۴ بازديد
جرثقیل دستی عبارتند از: بالابرهای زنجیره ای مکانیکی، الکتریکی و مغناطیسی. از این جرثقیل ها در اکثر کارخانه ها، تولید، انبارهای بزرگ و خدمات ساختمانی استفاده می شود. جرثقیل های دستی زمانی استفاده می شوند که وزن جسم برای نیاز به ایستگاه یا جرثقیل برجی کافی نباشد یا موقعیت و دسترسی برای استفاده با جرثقیل های دیگر مناسب نباشد. این محصول از مواد مرغوب ساخته شده است که در سال های آینده در دسترس خواهد بود. از آخرین تکنولوژی استفاده می کند و برای شما طراحی شده است. بازرگانی محمود قره چورلو پاسخگوی نیاز شما بوده و کیفیت عالی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت با کارشناس مشاوره و راهنمایی رایگان تماس بگیرید.

جرثقیل دستی جرثقیل دستی jar2

برنامه های کاربردی برای جرثقیل های دستی
وظیفه جرثقیل تسهیل حرکت اجسام است. جرثقیل های مناسب برای انواع بارگیری و تخلیه، جابجایی و نگهداری اجسام برای نصب و مونتاژ، جابجایی کار و ابزار (با استفاده از جرثقیل بالابر) و سایر خدمات ارائه شده توسط این دستگاه ها مورد نیاز است. جرثقیل های برجی، جرثقیل های کشتی و غیره نوع دیگری از جرثقیل یا بلوک چینی در جلو وجود دارد که در برخی موارد باعث ناراحتی زیادی می شود. هشت دسته اصلی استفاده از جرثقیل دستی در محیط کارگاهی عبارتند از:

دستگاه سیار برای تسطیح در منطقه
برای تمام مسیرهای مایع در کارخانه برای حمل ابزار، مواد، پالت و 7 استفاده می شود.
انواع بار در محل کارگاه ها و سالن ها
تعمیر و نگهداری انواع قطعات جوشکاری، پوشش، ...
مونتاژ قطعات مختلف ماشین آلات صنعتی از قبیل تراش، فرز، بیل مکانیکی، سنگ ...
حفاری
جرثقیل دستی جرثقیل دستی

مزایای استفاده از جرثقیل
چرا به جای جرثقیل های متحرک از جرثقیل های دستی استفاده کنیم؟

جابجایی جرثقیل ها و جرثقیل های برجی را برای اطمینان از حرکت توصیه می کنیم، اما گاهی اوقات بهترین جرثقیل ها برای جابجایی جرثقیل های دستی یا جرثقیل های بلوک هستند. شرایط زیر:

فضای کافی برای کار با جرثقیل های سیار و برجی

هزینه اجاره جرثقیل ناکارآمد برای جابجایی یک جسم سبک

به پاسخ سریع و سرعت بالا در هنگام حرکت نیاز دارد

سرانجام
برای رفاه حال شما لیست محصولات گروه بازرگانی محمود قراچورلو شامل جرثقیل های دستی مانند جرثقیل های دستی (پلیفت)، چرخ دستی های حرکتی، صفحه نگهدارنده، تفور، آهنربا، جک دنده و ترازو دیجیتال می باشد. ظرفیت آن وزنه برداری متوسط ​​1 تن، 2 تن، 3 تن است و همچنین می تواند توانایی بلند کردن وزن 3 تن یا بیشتر را نیز فراهم کند. جرثقیل دستی هیدرولیک بوده و دارای ارتفاع بالابری حدود 3 متر می باشد. جرثقیل های دستی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها در داخل پایه 127 سانتی متر و خارج از پایه 150 سانتی متر فاصله دارد.

بازرگانی محمود قراچورلو مفتخر است در خدمت سازمان ها و صنایع معتبر کشور باشد. با استفاده از فرم تماس با کارشناس فنی جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.