انواع مختلف جرثقيل دستي

۱۴ بازديد

جرثقيل دستي عبارتند از: بالابرهاي زنجيري از انواع مكانيكي، الكتريكي و مغناطيسي و از اين جرثقيل ها در اكثر كارخانه ها، توليدي، انبارهاي بزرگ و خدمات ساختماني و ... استفاده مي شود. تاور كرين يا موقعيت و دسترسي براي استفاده از جرثقيل هاي ديگر مناسب نيست. اين محصول از مواد مرغوب ساخته شده است تا سال ها در خدمت شما باشد. طراحي شده با استفاده از آخرين تكنولوژي و مطابق با نياز مشتري. بازرگاني محمود قره چورلو نيازهاي شما را برآورده مي كند و كيفيت عالي را با هزينه اي مقرون به صرفه ارائه مي دهد. براي ثبت سفارش و دريافت ليست قيمت با كارشناسان ما تماس بگيريد و از راهنمايي و مشاوره رايگان بهره مند شويد.
جرثقيل دستي جرثقيل دستي jar2
 برنامه هاي كاربردي جرثقيل دستيوظيفه جرثقيل تسهيل حركت اجسام است. انواع تخليه و بارگيري بار، جابجايي و نگهداري اشيا جهت مونتاژ و نصب آنها، انتقال نيروي كار و ابزار آلات (با جرثقيل بالابر) و ساير خدمات ارائه شده توسط اين دستگاه ها نيازمند جرثقيل مناسب مي باشد. جرثقيل هاي برجي و جرثقيل هاي كشتي و غيره نوع ديگري از جرثقيل يا بلوك چيني در جلو است و در برخي موارد مشكل زيادي در جابجايي دارد. 8 دسته اصلي استفاده از جرثقيل دستي در محيط كارگاه عبارتند از:
دستگاه سيار براي تسطيح در منطقهاستفاده براي تمام مسيرهاي مايع در كارخانه براي حمل ابزار، مواد، پالت و 7،انواع بار در محوطه كارگاهي و سالنيتعمير و نگهداري انواع قطعات جوشكاري، پوشش و .مونتاژ قطعات مختلف ماشين آلات صنعتي اعم از تراش، فرز، ماشين آلات حفاري، سنگ تراشي و …حفظ تعادل جسم براي عمليات ويژه مانند حفاري وجرثقيل دستي جرثقيل دستي
مزاياي استفاده از جرثقيل دستيچرا به جاي جرثقيل قابل حمل از جرثقيل دستي استفاده كنيم؟
در حالي كه براي اطمينان از جابجايي جرثقيل ها و جرثقيل هاي برجي را توصيه مي كنيم، گاهي جرثقيل هاي دستي يا جرثقيل هاي بلوك بهترين جرثقيل ها براي جابجايي هستند. شرايطي مانند:
فضاي كافي براي جابجايي جرثقيل هاي متحرك و تاور كرين ها
هزينه اجاره جرثقيل ناكارآمد براي جابجايي اجسام سبك
به پاسخ سريع و سرعت بالا در هنگام حركت نياز دارد
در پايان گروه بازرگاني محمود قراچورلو جهت رفاه حال شما مشتري محترم جرثقيل هاي دستي را در ليست محصولات خود قرار داده است كه شامل: جرثقيل هاي دستي (پوليفت)، چرخ دستي هاي متحرك، صفحه نگهدارنده، تفور، مگنت و جك دنده اي و ترازو ديجيتال مي باشد. ظرفيت آن براي بلند كردن وزنه هاي سبك 1 تن، 2 تن، 3 تن است و حتي مي توان توانايي بلند كردن وزن بيش از 3 تن را نيز ارائه داد. جرثقيل دستي هيدروليك بوده و ارتفاع بالابر آن حدود سه متر است. جرثقيل هاي دستي انواع مختلفي دارند اما در يكي از آنها فاصله داخل سايت برابر با 127 سانتي متر و فاصله خارج از سايت 150 سانتي متر است.
 بازرگاني محمود قراچورلو مفتخر است كه خدمات خود را به سازمان ها و صنايع پيشرو كشور ارائه مي دهد كه در منوي برخي از مشتريان ما مشاهده مي كنيد. جرثقيل هاي دستي نيز يكي از محصولات ما هستند كه با بالاترين كيفيت بر اساس خواسته مشتري و شرايط كاري قابل احترام به فروش مي رسند. براي دريافت ليست قيمت با ما تماس بگيريد.با استفاده از فرم تماس با كارشناسان فني ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.